نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید احمد حاج‌نقی

  • کد خبر: ۷۸۸۷۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید احمد حاج‌نقی
شهید احمد حاج نقی از عاشقان طبیعت بود و در انجمن کوه سپاه پاسداران عضویت داشت و با قدرت، پای در کوهستان می‌گذاشت و تلاش می‌کرد تا دلش را بند صبوری سنگ‌ها کند تا ننگ بند‌های دنیایی نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، از عاشقان طبیعت بود و در انجمن کوه سپاه پاسداران عضویت داشت و با قدرت، پای در کوهستان می‌گذاشت و تلاش می‌کرد تا دلش را بند صبوری سنگ‌ها کند تا ننگ بند‌های دنیایی نشود. احمد همچنین برای انجام تمرینات ورزشی و داشتن بدنی قوی و رزمی، در کلاس‌های کاراته شرکت می‌کرد. همین نیرو و استعداد او را ترغیب کرده بود تا در مناطق کوهستانی کردستان به خدمت جهاد بپردازد. احمد حاج‌نقی سومین فرزند خانواده بود و در سال‌۱۳۴۳ دیده به جهان گشود. سال‌۱۳۵۹ بدون اطلاع خانواده عازم جبهه شد و پس از مراجعت از جبهه به تحصیل ادامه داد.

 

مدتی بعد مجددا هوای جبهه به سرش زد و به ارتفاعات کردستان رفت. سال بعد ۲ مرحله، راهی منطقه شد و برای ششمین‌بار در ۱۹‌مهر‌۱۳۶۲ در غرب پنجوین به‌عنوان مسئول تعاون گردان خدمت کرد. سال بعد در کنار سایر رزمندگان مثل کوه استوار، ایستاد. احمد تا زمان شهادتش ۴۰‌ماه در مناطق مختلف جنگی حضور یافت و در بیشتر عملیات‌ها شرکت کرد. سال ۱۳۶۴ در عملیات میمک بر اثر ترکش خمپاره، بازوی راستش آسیب دید؛ اما پس از بهبودی، مجددا به منطقه بازگشت. این شهید بزرگوار سرانجام در ۲۹‌اردیبهشت سال‌۱۳۶۵ هنگام سرکشی از نیرو‌های تحت‌امرش در خطوط مقدم در مهران، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و به شهادت رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->